.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

تحلیلگر سئو کیست؟
یک تحلیلگر سئو شخصی است که مسئولیت اصلی حفظ سلامت کلی وب سایت شما را بر عهده دارد. تحلیلگر سئو وب سایت را برای مخاطبان بسیار آموزنده می کند. مسئولیت دسترسی آسان به وب سایت برای مخاطبان و موتورهای جستجو را بر عهده دارد.
نقش ها و مسئولیت های تحلیلگر سئو
تحلیلگران سئو چندین نقش مهم در دستیابی به اهداف بازاریابی یک کسب و کار دارند. آنها در رشد و توسعه استراتژی‌هایی برای بهینه‌سازی سایت داخلی و خارجی، تحقیقات کلمات کلیدی، ساخت لینک و موارد دیگر نقش دارند. تحلیلگران سئو از نزدیک با تیم محتوا برای هدایت ترافیک به وب سایت همکاری می کنند.
تجزیه و تحلیل وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی و ارائه پیشنهادات برای بهبود دستیابی به اهداف.
هدف گذاری کلمات کلیدی با استفاده از نرم افزار اختصاصی بهینه سازی محتوا.
تولید ایده های محتوا و راهنمایی نویسندگان برای ایجاد محتوای مناسب SEO.
نظارت بر ترافیک وب سایت، نتایج جستجو و سئو داخلی و خارجی.
پیاده سازی و مدیریت برنامه های موتور جستجو (نقشه سایت XML، لیست محصولات، ابزارهای وب مستر و غیره)
ایجاد و ترویج محتوای بازاریابی مطابق با پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اهداف تبلیغاتی و آموزشی.
تحقیق و مدیریت ابزارهای رسانه های اجتماعی برای حمایت از استراتژی های رسانه های اجتماعی موجود و جدید.
در حین برقراری ارتباط با تیم، توسعه پروژه و محصولات قابل تحویل را مدیریت کنید.
پیاده سازی استراتژی های ارتباطی برای پیروی از نیازهای سئو.
قابلیت های فنی و مهارت های نرم برای تحلیلگران سئو
مهارت های فنی مورد نیاز برای یک تحلیلگر حرفه ای سئو:
دانش قوی از ابزارهای سئو
دانش کار رمزگشایی HTML و برچسب ها.
آشنایی با موتورهای جستجوی فعال
مهارت های میزبان وب برای ردیابی زمان آپدیت و خرابی وب سایت.
دانش تجزیه و تحلیل گوگل، SEM و استراتژی های بازاریابی محتوا.
توانایی تجزیه و تحلیل نیازهای بهینه سازی صفحات وب.
چند مهارت نرم برای یک تحلیلگر سئو:
توانایی تصمیم گیری سریع.
توانایی تفکر خلاقانه و متفاوت.
توانایی شناسایی مشکلات و یافتن راه حل.
توجه به جزئیات و توانایی رعایت ضرب الاجل ها
مهارت های سازمانی قوی برای مدیریت چندین پروژه همزمان.
مهارت های ارتباطی خوب.
فرصت ها و الزامات یک تحلیلگر سئو
لیسانس بازاریابی یا معادل آن
تجربه با جاوا اسکریپت و HTML
مهارت های CMS (سیستم های مدیریت محتوا).
تجربه با گوگل آنالیتیکس
مهارت در استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی
دانش مدیریت وب
تجربه عملی در SEO و SEM (بازاریابی موتورهای جستجو)
انواع مختلفی از استراتژی های سئو وجود دارد که برای دستیابی به اهداف بازاریابی مختلف استفاده می شود. اما همه این اعمال اخلاقی نیست و برخی از آنها حرام است. از این رو، یک تحلیلگر سئو باید مطمئن شود که تنها از استراتژی های مناسب برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کند.

آدرس سایت
تحلیلگر سئو به عنوان یک شغل
با دانش خوب سئو و مهارت و تجربه عملی می توان تحلیل سئو را به عنوان شغل انتخاب کرد. یک تحلیلگر سئو می تواند با یک شرکت کار کند یا اینکه یک پیمانکار مستقل باشد. شما همچنین می توانید کسب و کار خود را با انتشار خدمات تجزیه و تحلیل SEO راه اندازی کنید.
کار یک تحلیلگر سئو محدود به شرکت های تبلیغاتی نیست. بسیاری از افراد برای بهبود کیفیت حضور آنلاین خود به تحلیلگران سئو نیاز دارند. می توانید مشاغل تحلیلگر سئو را در موارد زیر جستجو کنید:

مؤسسات آموزشی
سازمان های غیر انتفاعی
سازمان های دولتی
مرکز تحقیقات و غیره
برخی از عناوین شغلی دیگر نیز به مهارت های تحلیلگر سئو نیاز دارند. همچنین می توان شغل هایی با چنین عناوینی را جستجو کرد. برخی از این مشاغل:

بازاریاب دیجیتال
کارشناس بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی محتوا
تحلیلگر بازاریابی
مشاور بازاریابی کسب و کار
مدیر سئو
چشم انداز شغلی یک تحلیلگر سئو
شغل یک تحلیلگر سئو نسبتاً جدید است زیرا تنها در دهه گذشته تقاضا برای بهینه سازی و رتبه بندی موتورهای جستجو افزایش یافته است. با دیجیتالی شدن، حضور آنلاین تنها در حال افزایش است. و کسب و کارها برای دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال خود به تحلیلگران سئو نیاز دارند.
بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر تحلیلگران سئو را استخدام می کنند زیرا به درجاتی از سئو برای وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود نیاز دارند. از آنجایی که این حرفه پر تقاضا است، حقوق نسبتا خوبی نیز دارد.

پس از کسب تجربه به راحتی می توان حقوق بیشتری دریافت کرد. شغل تحلیلگر سئو به چندین مسیر مانند مدیر بازاریابی دیجیتال، متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو و متخصص بازاریابی دیجیتال و غیره منجر می شود. در نتیجه ترویج این کار آسان و راحت است.




:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : سه شنبه 9 آبان 1402
.

یکی از نقطه قوت سایت‌های دانلود و عامل موفقیت در رقابت این حوزه بحث سرعت است. سرعت سایت یکی از موارد مهمی است که در سئو، تجربه کاربری و حتی درآمد سایت تأثیرگذار است و نباید بدون توجه به آن سایر فعالیت‌های مربوط به سایت را پیش برد.

در سایت‌های دانلود عوامل مختلفی وجود دارد که در نهایت سرعت دانلود را دستخوش تغییرات می‌کند، اما بی شک فضای ذخیره فایل‌ها و نوع میزبانی سایت عاملی تعیین کننده در موفقیت سایت به شمار می‌رود.

مدیران سایت‌های دانلود باید بدانند در انتخاب نوع میزبانی برای فایل‌ها باید دقت کافی را داشته باشند و بهترین روش برای نگهداری فایل‌ها را انتخاب کنند. شواهد و بازخورد مدیران سایت‌های حوزه دانلود نشان داده است، استفاده از سرور مجازی یکی از بهترین گزینه‌های برای نگهداری و توزیع فایل است.

همان‌طور که در مقاله ی چرا باید از سرور مجازی مدیریت شده استفاده کنيم؟ گفتیم، سرور مجازی به دلیل ماهیتی که دارد تأثیر بسیاری خوبی بر روی سرعت سایت دانلود می‌گذارد و برای وب‌سایت‌هایی که فایل‌های زیادی برای دانلود دارند، بسیار مناسب است.

در این مطلب به این سؤال پاسخ می‌دهیم که آیا سرور مجازی بر روی سرعت وب‌سایت دانلود تأثیر دارد یا خیر؟ در حین خرید سرور مجازی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

سرور مجازی چیست؟

سرورها کامپیوترهای بزرگی هستند که  در دیتاسنترها وظیفه ذخیره‌سازی و نگهداری داده‌ها را به عهده دارند. متخصصین حوزه هاستینگ با استفاده از نرم‌افزارهای مجازی‌سازی این سرورها را به سرورهای مجازی تبدیل می‌کنند تا بدون هیچ محدودیت جغرافیایی امکان اتصال به سرور فراهم شود.

از سوی دیگر در سرورهای مجازی چندین سرور در فضای ابری به هم متصل می‌شوند و درصورتی‌که یک سرور با فشار مصرف منابع و درخواست روبه‌رو یا دچار مشکل فنی شود، سایر سرورها به کمک این سرور آمده  و فشار را توزیع می‌کنند.

انواع سرور مجازی

متناسب با نوع پروژه، زبان برنامه‌نویسی و نحوه کارکرد آن نوع سرور مجازی هم متفاوت است. طبیعتاً هر نوع سروری برای سایت‌های دانلود مناسب نیست و باید با تحقیق کامل نسبت به خرید آن اقدام کرد. انواع سرور مجازی عبارت‌اند:

·         سرور مجازی لینوکس

·         سرور مجازی ویندوز

·         سرور مجازی اختصاصی

·         سرور مجازی اشتراکی

·         سرور مجازی ابری

در سایت‌های دانلود هنگامی که تعداد فایل‌ها بسیار کم باشد، سرور مجازی اشتراکی توصیه می‌شود و هنگامی که حجم فایل زیاد و تعداد کاربران افزایش پیدا کند، سرور مجازی اختصاصی مناسب است.

تأثیر سرور مجازی در سرعت سایت دانلود

همان‌طور که اشاره شد، باتوجه‌به کارکرد و مکانیزم خاصی که این نوع سرورها دارد می‌توان گفت که سرور مجازی بر روی سرعت سایت دانلود تأثیرگذار است. هنگامی که فایل‌ها در سرور مجازی برای دانلود قرار می‌گیرند و کاربران نسبت به دانلود اقدام می‌کنند، به چند دلیل سرعت سایت بهبود پیدا می‌کند:

·         اول اینکه سرور مجازی از تکنولوژی، منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قوی استفاده می‌کند و سرعت پردازش بالایی دارد.

·         دوم اینکه سرور مجازی از دسترس خارج نمی‌شود و هر زمان که با down شدن روبه‌رو شود و تحت‌فشار درخواست قرار گیرد، از سرورهای دیگر برای توزیع فشار و درخواست‌ها استفاده می‌کند و مستمر به کاربران خدمات خود را ارائه می‌دهد.

·         سوم اینکه به‌صورت لحظه‌ای امکان ارتقا منابع وجود دارد و می‌تواند منابع موردنیاز خود را در لحظه مصرف کند و کیفیت درخواست‌های سرور را بالا نگه دارد.

ویژگی سرور مناسب سایت دانلود

در حین خرید سرور مجازی باید به چند نکته مهم و کلیدی توجه کنید، این مسئله در ادامه مسیر نقش مهم و کلیدی از خود به جا می‌گذارد. سایت‌های دانلود به دلیل تنوع فایل‌ها و ترافیک روزانه بالا امکان جابه‌جایی سرور را به‌راحتی ندارند. به همین خاطر باید با نگاه بلندمدت و منطقی سرور مناسب  را پیدا کنند.

·         سرور مجازی داخلی به نسبت سرور مجازی خارجی از مزیت قیمت پایین برای کاربران برخوردار است، اما به لحاظ کیفیت سرورهای مجازی خارجی برتری‌های خاص خود را دارند.

·         سرور مجازی باید از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد و از شرکت مطمئن و حرفه‌ای خریداری شود. فرایند مجازی‌سازی و پشتیبانی در بحران‌ها بسیار مهم است.

·         توجه به نوع سرور برای سایت‌های دانلود مهم است. طبیعتاً برای وب‌سایت‌های مرسوم بازار مانند وب‌سایت‌های وردپرسی، کدنویسی با زبان php   و.. سرور مجازی لینوکسی مناسب است.

علاوه بر این موارد نحوه مجازی‌سازی، نحوه مدیریت سرور، قیمت نهایی و ... از موارد دیگری است که باید به آن توجه کنید.

سخن نهایی

برای سایت‌های دانلود، سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل مدیران سایت‌ها باید به همه عواملی که در بهبود سرعت سایت دانلود کمک می‌کند، توجه کنند. کدنویسی بهینه، استفاده از فرمت‌های محتوایی کم‌حجم در سرعت سایت دانلود تأثیر دارد، اما نوع سرور و نحوه ذخیره‌سازی فایل‌ها از مهم‌ترین عوامل به شمار می‌رود که باید به آن توجه کرد.

سرور مجازی یکی از روش‌های قدرتمند برای حفظ و ارتقای سرعت سایت دانلود است، به دلیل مزیت‌هایی که دارد سایت دانلود از دسترس خارجی نمی‌شود و پایداری بالایی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : پنج شنبه 15 دی 1401
.

قاب فضایی، سازه فضاکار یا سازه فضایی با نرم افزار هایی همچون اتوکد و تری دی مکس طراحی می شود و در نرم افزار های پاور پونت قابل مشاهده است.اای سازه فضاکار است.

طراحی سازه فضایی یکی از اصلی ترین و مهمترین قسمت برای شروع کار ساخت و اجری سازه فضاکار است.

سازه فضایی

سازه فضایی فولادی معمولا برای خرپا استفاده می شود و برای سقف از سازه آلومینیومی استفاده می شود تا شبکه فضایی سبک تر شود.

سازه فضاکار

سازه فلزی فضایی یکی از پایه های ساخت و ساز با سازه است ولی در گذشته از چوب و نی برای اجرای سازه استفاده می شد.

قاب فضایی

سازه های فضایی فولادی بیشتر مصرف و کاربرد را در طراحی و اجرای شبکه فضایی دارند.

 

سازه فضاکار فلزی برای اجرای سوله فلزی و سازه فضاکار چوبی برای گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای سازه فضایی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : سه شنبه 17 اسفند 1400
.

خرید کت چرم مردانه با قیمت ارزان و از چرم اصل و طبیعی.

کاپشن چرم مردانه ارزان و اسپرت در رنگ های قهوه ای، مشکل و خاکستری.

کاپشن چرم مردانه

کاپشن چرم مردانه

 

خرید کت چرم مردانه



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : جمعه 5 آذر 1400
.

سیستم همکاری در فروش می مارکت

کسب درآمد آسان در فضای مجازی

از کجا شروع کنم ؟

۱.با چند کلیک ساده ثبت نام کنید ۲. فروشگاه اختصاصی خودتان را ایجاد کنید ۳. بنرها ، پستها و کاورهای تبلیغاتی محصولات را دریافت کنید ۴. با استفاده از پستها و کاورهای تبلیغاتی ، محصولات را به مشتریان خود معرفی کنید ۵.با فروش هر محصول پورسانت آن را دریافت کنید

 

 

می مارکت اولین سیستم همکاری در فروش در ایران

می مارکت با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از ۵۰۰۰ عنوان محصول متنوع و پر فروش، پیشگام در ارائه خدمات همکاری در فروش ایران است .

بیش از ۷۰۰۰ وبمستر فعال

صاحبان وبسایت ها، صفحات اینستاگرامی، کانال های تلگرامی، سایر شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویس ها و اینفلوئنسرها خانواده بزرگ می مارکت را تشکیل می دهند و تا کنون بیش از ۷۰۰۰ وبمستر فعال در سیستم همکاری در فروش میمارکت فعالیت داشته و دارند

پردازش هوشمند و ثبت آسان سفارشات

در می مارکت از کدهای تبلیغاتی هوشمند و تعاملی (روشی نوین در تبلیغات) بهره مند خواهید شد و همچنین با داشتن ربات ثبت سفارش و ارائه کامل ترین پکیج های تبلیغاتی ،بالاترین میزان فروش را تجربه خواهید کرد

واریز ۸۰ درصد پورسانت برای سفارشات درحال ارسال

در سیستم همکاری در فروش می مارکت به محض ارسال سفارش برای مشتری ، ۸۰ درصد پورسانت فروش به حساب وبمستر واریز می گردد. یعنی نیازی نیست تا صبر کنید که سفارش به دست مشتری برسد تا پورسانت آن را دریافت کنید و به محض ارسال سفارش از انبار می مارکت ،پورسانت آن به حساب شما واریز می شود . امکانی بی نظیر که تنها در می مارکت شاهد آن هستید

قابلیت افزایش پورسانت تا ۵۰ درصد (پورسانت افزایشی)

بازاریابها و وبمسترهای فعال می مارکت ، علاوه بر دریافت پورسانت مشخص شده از فروش هر محصول ، می توانند پورسانت افزایشی نیز دریافت کنند . این پورسانت افزایشی با توجه به میزان فعالیت شما ، می تواند تا ۵۰ درصد بیشتر از پورسانت اولیه تعریف شود

کسر نکردن مبلغ بابت هزینه ارسال سفارشات برگشتی

بابت سفارشات برگشتی هیچ مبلغی از وبمسترها کسر نمی شود !!
برعکس تمام سیستمهای مشابه ، در می مارکت هیچ مبلغی به عنوان هزینه ارسال سفارشات برگشتی از وبمسترها کسر نمی شود . این مزیت فوق العاده فقط در می مارکت وجود دارد.

کسب درآمد از طریق معرفی زیر مجموعه ها

یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد می مارکت کسب درآمد از طریق معرفی زیر مجموعه می باشد . ۱۵ درصد از درآمد زیر مجموعه های شما ، به حساب خودتان واریز خواهد شد . این ۱۵ درصد از حساب زیر مجموعه کسر نمیشود و این مبلغ را می مارکت به عنوان پاداش به حساب شما واریز می کند . پس می مارکت را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید و مادام العمر ۱۵ درصد از درآمد آنها را به عنوان پاداش دریافت کنید

پشتیبان اختصاصی برای هر وبمستر

می مارکت به منظور ارتقای کیفیت فعالیت همکاران خود و برای بالاتر بردن بازدهی تبلیغات و تلاش برای افزایش فروش وبمسترهای عزیز ، برای تمامی وبمسترها پشتیبان اختصاصی تعریف می کند که این پشتیبانها در تمامی مراحل از لحظه ثبت نام تا معرفی محصولات پر فروش و واریز پورسانت، در کنارتان خواهند بود

گزارشات دقیق و شفاف با ارائه جزئیات کامل

در می مارکت پنلی بسیار پیشرفته با گزارشاتی دقیق و شفاف در اختیار شماست تا در هر لحظه از میزان فروش و درآمد خود مطلع باشید و همواره با استفاده از آمار و اطلاعات کافی ،بازدهی فعالیت تبلیغاتی خود را افزایش دهید

محصولات متنوع با پورسانت بالا

می مارکت شامل محصولات مختلفی در دسته های گوناگون و با قیمتهای متنوع می باشد تا بتواند سلایق همه مشتریان و همچنین وبمسترهای با توان تبلیغاتی مختلف را پوشش دهد

ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان

تمامی امور مرتبط با انبارداری ، بسته بندی و ارسال سفارشات و همچنین پشتیبانی مشتری به عهده می مارکت می باشد

کسب درآمد عالی بدون نیاز به سرمایه

اگر شما هم یکی از توسعه دهندگان برنامه‌های موبایل هستید یا یک فضای مجازی و آنلاین در اختیار دارید می‌توانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش می مارکت و با تبلیغ و فروش محصولات متنوع آن ،به راحتی کسب درآمد کنید

امکان ویژه برای توسعه دهندگان برنامه‌های موبایلی

در پنل می مارکت امکانات ویژه ای برای توسعه دهندگان برنامه های اندروید تعبیه شده که ضمن سهولت بیشتر ، سرعت کار برای این دسته از افراد را به میزان بسیار زیادی افزایش می دهد

 



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : دو شنبه 13 بهمن 1399
.
چسب ترمز فرش RUGGIES

ممانعت از سر خوردن و جابجاشدن فرش در روی سرامیک

شامل پکیج 4 تایی برای یک عدد فرش

جنس پلیمری نانو


 



چسب ترمز فرش RUGGIES محصولی جدید و بسیار کاربردی است که از سر خوردن و جابجا شدن فرش روی سرامیک، پارکت، سنگ و ... به راحتی جلوگیری می نماید ضمن آنکه هیچ چسبندگی بر روی فرش یا زمین ایجاد نخواهد کرد. این چسب ها به راحتی قابل شستشو با آب بوده و قابل استفاده مجدد هستند. درون هر پکیج 4 عدد چسب و 4 عدد ترمز فرش قرار دارد که برای استفاده یک فرش کامل کافیست. این چسب ها را هم برای فرش های مستطیلی و هم برای فرش های گرد می توانید استفاده کنید. جنس ترمز فرش RUGGIES پلیمر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. خطرات سر خوردن روی فرش و آسیب به کودکان در حین بازی بسیار جبران نا پذیر هستند و استفاده از این محصول برای خانه هایی که کف پوش یا سرامیک دارند توصیه می شود.


 



ویژگی های چسب ترمز فرش RUGGIES :
-
قابل استفاده بر روی سطوح مختلف سرامیک، سنگ، پارکت و ...
- ممانعت از سر خوردن و جابجاشدن فرش در روی سرامیک
- قابل استفاده برای فرش های گرد، بیضی، مستطیل
- بدون چسبناک کردن و آسیب زدن به فرش و زمین
- بدون چسبناک کردن زمین و آسیب زدن به فرش
- شامل پکیج 4 تایی برای یک عدد فرش
- تعداد : 4 عدد (4 ترمز و 4 چسب ترمز)
- قابل شستشو فقط با گرفتن زیر آب
- بدون آسیب زدن به فرش و موکت
- محصولی جدید و کاربردی
- چسبندگی بسیار عالی
- استفاده راحت و آسان
- جنس پلیمری


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : یک شنبه 12 بهمن 1399
.

اتو مو سایونا - SAYONA SY-835- کاملا اصل با کیفیت بالا

Hair straighteners SAYONA

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1542962201.jpg

صفحه سرامیکی با خاصیت حفاظتی برای مو!
برند sayona
مدل SY-835
قابلیت خشک کردن موهای خیس wet and dry use

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1485624880.jpg

دارای دو صفحه سرامیکی نسوز
گرم شدن یکپارچه صفحه
سیم با گردش 360 درجه
طراخی منحصر بفرد

 

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1468741095.jpg

چند سالیه که هر چقدر موها صاف تر و یکدست تر باشن ,زیباتر هستن اما سلامت موها هم در کنار زیبایی اهمیت زیادی داره که نباید فراموش کنین برای همین دایابرگ امروز اتوی موی استاندارد sayonaمدل sy-835رو به شما پیشنهاد میده البته در دایابرگ های قبلی ریش تراش همین برند sayonaرو روی سایت داشتیم که استقبال خوبی ازش شد، برای همین دوباره به سراغ همین برند خوب رفتیم این اتو با داشتن صفحات سرامیکی در عین اینکه موهاتون رو کاملا صاف و یکدست میکنه کاملا مراقب سلامت اونها هم هست این دستگاه قفل صفحه داره که برای اتوی بهتر موهاتون رو نگه میداره همین طور سیم چرخشی 360 درجه داره و خودتون به راحتی میتونید توی خونه موهاتون رو حالت بدین ,درجه ی حرارت این مدل از 120 تا 200 درجه هستش. همچنین با سوراخ هایی که روی صفحه این دستگاه هست این امکان وجود داره تا بخار آب از توی سوراخها به بیرون هدایت بشه و بتونید موهاتون رو حتی زمانی که خیسه اتو بکشید. این دستگاه هم برای آرایشگاه ها و هم مصرف شخصی وسیله کاربردیه است که تونستیم با یه آفر خوب روی سایت قرار بدیم.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1505043457.jpg

درجه حرارت متغیر بین 120تا 200 درجه سانتیگراد
به همراه قفل صفحه
قابلیت خشک کردن موهای خیس wet and dry use

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1479102831.jpg

مشخصات صفحه اتو مو سایونا:
دارای صفحات سرامیکی بسیار عالی با ضخامت 3 میل
و بدونه اسیب زدن و کشیدن موها و به پهنی سه سانتی
متر که هم برای استفاده موهای بلند و کوتاه ازش استفاده کرد

 


http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1476947455.jpg

مشخصات فنی اتو مو سایونا:
اتو مو سایونا دارای تنظیم درجه حرارت 120-220 درجه میباشد
این دستگاه با دکمه ای به صورت عقربه ای تنظیم حرارت میشود
دارای دکمه خاموش و روشن

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1523582212.jpg

جنس صفحات: سرامیک
نوع صفحات: متوسط
بیشینه دما: 220 درجه سانتی گراد
قابلیت تنظیم دما: دارد
طول سیم: 1.8 متر
سایر ویژگی ها: دارای صفحات سرامیکی بسیار عالی

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1500468644.jpg

اتو مو حرفه ای سایونا Sayona
این روزها حالت دادن مو یکی از مهمترین دغدغه های هر آدم شیک پوشی میباشد اما برای اینکه به موها آسیبی
نرسد و موها در حالت خوش خوش فرم و خوش حالت باشند باید از یک جنسی استفاده کرد خیالت از هر بابت ازش
مطمئن باشه و بدونه کشیدن مو بتوان از ان استفاده کرد.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1531760838.jpg

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 

 



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : یک شنبه 12 بهمن 1399
.

حشره کش و چراغ خواب آسان خواب

دو دستگاه کاربردی در یک دستگاه!

پدیده سال 2013

بدون نیاز به قرص و مواد دیگر

فقط کافیست این دستگاه را به برق بزنید

تا خوابی آسوده را تجربه کنید ...

فوق العاده شیک ...



 

دیگر جایی برای اسپری های حشره کش وجود ندارد

 دیگر نیازی به دستگاهای برقی و صدادار نیست

دیگر توسط اسپری ها خودتان مسموم نمی شوید

 نیازی به خرید قرص و دارو نیز برای این دستگاه ندارید!


 

حمله و نفوذ حشرات موذی به محل زندگی و کار انسان همیشه مشکلات و ناراحتیهای زیادی با خود به همراه داشته است. بیماریهای عفونی و پوستی از شایعترین بیماریهایی هستند که حشراتی چون مگس، سوسک ، پشه و... می توانند از طریق تماس با غذا و یا گزیدن آنرا به انسان منتقل کنند.راه حلهای گوناگونی مانند سم پاشی، اسپری حشره کش و ... برای مبارزه با این حشرات وجود دارد که متاسفانه اکثر آنها با وجود هزینه بالا کارایی لازم را نداشته و یا به دلیل اثرات جانبی سوئی که به جا میگذارند از طرف اکثر پژوهشگران رد شده اند.

 مضرات استفاده از حشره کش ها:
 • صرف هزینه بالا برای تهیه انواع اسپری و قرصهای حشره کش
 • به دلیل ایجاد آلرژی در بلند مدت برای انسان مضرند
 • آلاینده محیط زیست هستند.
 


 





:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهمتن
ت : یک شنبه 12 بهمن 1399
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی